3 Ekim 2012 Çarşamba

C. Çakır Maçı Sonrası Klasik Bir "Gıcık Etme" Çalışması

Bir klasik...

Cüneyt Çakır bir maç yönetir.

Yine çok iyidir...

Yine bu maç önemli bir Türk takımının maçı ile çakıştığından fazla izlenmez.

Yine aynı kişi çıkar ortalığa bir iddaa atar... Ona göre hakem maçın içine etmiştir. Bizi, ülkemizi temsilen orada görev yapan kişi rezil olmuştur...

Sonra yine ben çıkarım...

Olayın aslını araştırırım. Görürüm ki olay hiç de o kişinin iddia ettiği gibi değil.
Elimden geldiğince, dilim döndüğünce anlatmaya çalışırım durumu...

O sıkılmadı, ben de sıkılmıyorum... Hatta itiraf ediyorum ki artık bundan psikopatça bir zevk de alıyorum...

Dün gecenin iddiası...

Fabregas, maçın 19. dakikasında Cüneyt Çakır'ın "yakasına yapışmış". Çakır ise Fabregas'ı atamamış... Galatasaray'lı Engin'in günahı neymiş...

Sabahtan beri bu görüntüleri arıyorum. Fotograf var... Video yoktu. @ataozcelik sağolsun, bir video gönderdi ve biraz uğraş sonunda olayı izleme şansı buldum.

Cüneyt'in arkası dönük... Fabregas arkasından, Cüneyt'in formasını tutuyor. Çekme - sarsma - itekleme yok. Bu an 2 sn sürüyor... Sonrasında yanına geliyor... Birşeyler söylüyor. Gülerek konuşuyorlar ve Fabregas oradan ayrılıyor.

Yani Fabregas hakemin formasına değmiş, temas etmiş ve tutmuş evet ama Engin'in pozisyonu ile bağdaştırmak son derece yanlış.

Ki zaten, Engin Baytar hakemin yakasına yapıştığı için atılmadı. Kırmızı kartla oyundan ihraç edildikten sonra hakeme saldırdı. Oyun alanından çıkarken önce 4. hakeme saldırdı. Sonra tribüne küfür ederek bazı hareketler yaptı. Bu hareketlerin tümüne ise çok da alışık olmadığımız bir maç cezası geldi. 11 maç... Bu cezayı da hakem değil, Federasyon'un ilgili kurumları verdi.

Yani kısacası dünki olayla, Engin'in olayını bir araya koymak, benzeştirmek öncelikle "iş bilmezlik".  Sonrasıyla "kötü niyet"... Daha sonrası ile okuyucuları, takip edenleri "salak yerine koymak"...

Bir de merak ettim, bu olay Portekiz'de nasıl konuşulmuş diye... Tahmin edebileceginiz gibi konuşulmamış...





Dünki maçın ev sahibi kulübü Benfica... İşte Portekiz'in "ABOLA" gazetesinin maç hekemi ile ilgili yorumu...


Türk hakemden mükemmel hakemlik. Ne stadı dolduran 60 bin Benfikalı'dan etkilendi, ne de Barselona'lı oyunculardan. Bunun ispatı çaldığı düdükler ve gösterdiği kartlardı. Çok kolay bir maç yönetti.

Ah hocam vah hocam... Bakalım bir dahaki sefer nereden patlıyacaksın...



1 yorum:

  1. 1xbet korean - LEGAL BET IN OUR MESSAGES - Legalbet
    1xbet korean. 100% legal. The maximum payout amount for 1xbet 1xbet. 1xbet is one USD / USD. 1xbet is 1 USD / USD / USD / USD / USD / USD / CASH /

    YanıtlaSil